פורטל מזרחית ים תיכוני מספר 1 ברשת

פורטל מזרחית ים תיכוני מספר 1 ברשת
בלוג מזרחית אורגינל הפורטל הגדול ברשת למוסיקה מזרחית ים תיכוני מספר 1 ברשת

יום שישי, 20 במאי 2011

נשיקה ודי- הזמר ישי לוי בסינגל חדש לקראת אלבומו החדש.

ישי לוי, זמר בתעשיית המוסיקה הים-תיכונית החל את הקריירה המוסיקאלית לפני כשלושים שנה, דאז היה מוגדר כראש פירמידת המוסיקה המזרחית בישראל למרות שסבלה מקיפוח.
תחילת הרזומה של ישי לוי מתחילה הלוא בשנות ה-70, כאשר גם אז המוסיקה הים-תיכונית הוגדרה כפופ ישראלי. דאז ישי לוי מוגדר בעיני רבים כיריב מר של הזמר 'זוהר ארגוב', גם זאת מסביר לוי לכלי התקשורת באנדרולומוסיה מוחלטת.
בתחילת שנות ה 2000, נעלם לוי מכותרות התעשייה כאשר נכנס לכלא בגין עברות סמים ואלימות.
כאשר השתחרר לחופשי, חזר ישי לוי לעסוק מוסיקאלית בעקבות לחץ עז של מקורביו ומעריציו, ושמר לעצמו את הקו המוסיקאלי שנהג לעשות.
מאז הנפיק ישי לוי חומרים מוסיקאליים רבים, בניהם גם אלבום מצליח. אך הבולט ביותר היה כאשר עורר סערה תקשורתית עם שירו האחרון ("האחת שלי"), הסינגל הצליח לכבוש את מירב המצעדים התקשורתיים ואף גם ליווה שלל סרטים דוקומנטריים בשעות פריים-טיים.
לפני כחודשיים וחצי עשה ישי לוי תפנית מפתיעה בקריירה המצליחה, כאשר הופיע בהאנגר 11 (נמל ת"א) במופע מיוחד על במה מסתובבת, זאת בליוויים של 12 נגניו ויעשה זאת שוב ב28 ליוני הקרוב כשהפעם הוא מארח את הזמרות 'גלי עטרי' ו'ריקי גל'.
כעת יוצא ישי היום בסינגל חדש כחלק מעבודתו על אלבומו החדש שיראה אור במהלך השנה הקרובה.
"נשיקה ודי" הזמר ישי לוי בסינגל חדש לקראת אלבומו החדש. למילים של 'יניב דהן' וללחן של 'אבי פרץ' ו'יניב דהן', לצד עיבוד והפקה מוזיקאלית של 'יעקב למאי'.


שימו אוזן:
אם תבואי ותתני לי נשיקה ודי/ אם תבואי ותאמרי/ רק אותך אני אוהבת/ לי ולך שלי שלך /היה בנינו קליק שלא נשכח.
הורדה דרך upchi 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה